Η BiT εξειδικεύεται στη Μελέτη, τον Σχεδιασμό, την Εγκατάσταση, Αναβάθμιση, Συντήρηση & σε Εσωτερικές Επιθεωρήσεις Συστημάτων Διαχείρισης Υπηρεσιών Επικοινωνίας ΕΛΟΤ 1435:2009.
Βάσει του Ν. 3688/2008 (ΦΕΚ Α 163/05-08-2008), οι ανάδοχοι διαφημιστικών υπηρεσιών σε φορείς του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα θα υποχρεούνται να εφαρμόζουν τις απαιτήσεις προτύπου ΕΛΟΤ 1435 και να διαθέτουν σχετικό πιστοποιητικό συμμόρφωσης από διαπιστευμένους Φορείς Πιστοποίησης, ενώ αναμένεται να αποτελεί απαίτηση και για μεγάλα ιδιωτικά projects.
Το πρότυπο ΕΛΟΤ 1435 μπορεί να εφαρμοσθεί από όλες τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας ανεξάρτητα από τον τύπο, το μέγεθος και το είδος των υπηρεσιών επικοινωνίας. Παρ’ όλα αυτά, αποτελεί ενδεικτικό στοιχείο των μεγάλων διαφημιστικών εταιρειών της Ελλάδας (μαζί με την πιστοποίησή τους στο πρότυπο ISO 9001).
Η Πιστοποίηση σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΤ 1435 αφορά όλες τις:
- Διαφημιστικές Επιχειρήσεις (Advertising Agencies)
- Επιχειρήσεις Προγραμματισμού Μέσων & Αγοράς Χώρου και Χρόνου (Μedia Specialists)
- Επιχειρήσεις Δημοσίων Σχέσεων (Public Relations)
- Επιχειρήσεις Προώθησης Πωλήσεων & Άμεσου Marketing (One to One Marketing)
- Επιχειρήσεις Δημιουργίας Διακριτού Σήματος (Branding και Design).
Το Ελληνικό Πρότυπο ΕΛΟΤ 1435, που αναπτύχθηκε από την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης – Επικοινωνίας (Ε.Δ.Ε.Ε.) σε συνεργασία με τον ΕΛΟΤ, έρχεται να προσδιορίσει το τελευταίο κριτήριο: οργάνωση και υποδομή μιας επιχείρησης επικοινωνίας. Στηριζόμενο στο διεθνές πρότυπο Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001, το ΕΛΟΤ 1435 προτρέπει τις επιχειρήσεις επικοινωνίας να εντοπίσουν τις κύριες “Διεργασίες” τους, δηλαδή τις δραστηριότητές τους τις οποίες καλούνται να τις αναλύσουν προκειμένου να εντοπίσουν σημεία βελτίωσης, να τις καταγράψουν, να τις παρακολουθούν και να τις αξιολογούν με βάση μετρήσιμους δείκτες. Με λίγα λόγια, τις προτρέπει να κάνουν μια ενδοσκόπηση της οργάνωσής τους προκειμένου να ελέγχουν το κόστους τους και να προστατευθούν από ενδεχόμενες αστοχίες.
Σύμφωνα με το ΕΛΟΤ 1435, οι επιχειρήσεις επικοινωνίας πρέπει να μελετήσουν και να οριστικοποιήσουν τα εξής:
- τη διαχείριση προγράμματος επικοινωνίας (η βασική δραστηριότητα παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας), όπου προσδιορίζει κρίσιμα σημεία όπως τη συστηματική ανάλυση (και καταγραφή) των απαιτήσεων του πελάτη και της αγοράς, τον προγραμματισμό των ενεργειών, την πρόταση επικοινωνίας, την έγκριση από τον πελάτη, την παρακολούθηση του προγράμματος επικοινωνίας συμπεριλαμβανομένων τυχόν αλλαγών και την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς του.
- τις υποστηρικτικές διεργασίες που περιλαμβάνουν την κατάρτιση και την παρακολούθηση του Business Plan, την Οικονομική Διαχείριση, το Marketing Plan, την μεθοδολογία Εκτίμησης Κινδύνου στην Εργασία (Risk Assessment), τη διαχείριση των πωλήσεων, την αξιολόγηση της ικανοποίησης των πελατών, την αξιολόγηση των υπεργολάβων, την εκπαίδευση των εργαζομένων και τη διαχείριση εξοπλισμού
- τα διοικητικά χαρακτηριστικά, που περιλαμβάνουν το όραμα, τις αξίες και την πολιτική της εταιρείας, την οργανωτική δομή και τις ευθύνες, την εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία, τον έλεγχο, τη διανομή και την αρχειοθέτηση εγγράφων και αρχείων.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερώσουμε σχετικά με την εγκατάσταση ΕΛΟΤ 1435 στην επιχείρησή σας.